Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Ingen tid..

Av celine lebas - 25 oktober 2010 09:20

Gomorgon bloggen.

 

har inte bloggat sen i onsdags, men som jag skrev i onsdags så åkte vi upp till östersund i torsdags och här uppe så har vi hela helgen taptetserat hela pappas lägenhet.

har inte så mkt tid heller till att sitta vid datorn här hemma. det är full rulle på elias här också så datorn blir det sista man prioiterar.

 

Men vi har det bra här uppe, kollar ut för fönstret nu och snön faller sakta men säkert.   

ska åka på stan idag med limpan och fixa lite grejer, ska köpa den där boken idag, måste plugga ikväll.

 

Ja och rille for hem till stockholm igår, så tråkigt att säga hejdå, även om jag träffar han om en vecka eller så, så är det lika jobbigt alla gånger.

 

ska gå ta ett bad med elias nu.

 

Ha det bra alla!

 
 
Ingen bild

Elin

25 oktober 2010 12:52

självklart står ni henne närmre och ni får tycka precis vad ni vill. som alla andra. men varför hettar du på grund av en liten kommentar som du inte ens vet vad jag syftat på? det är alltid så mycket drama runt er. fattar inte att ni orkar.

celine lebas

25 oktober 2010 15:24

för att det är inte första gången?!
runt er???? jag visste inte att du drog alla över samma kam...
sen när har jag gjort något som du kallar för drama i dina ögon?? jag står viktor och sabina väldigt nära och jag pratar med sabina när hon är sig själv och inte på fyllan eller någe. och vet därefter lite mer än dig. jag blev arg då du kommenterar då våran mor skrivit ett inlägg och om du inte visste det så kan hon bara få tag i sabina på facebook........ det är jävligt sorligt.

 
Ingen bild

Elin

25 oktober 2010 21:41

Är det inte första gången jag skrivit och kommenterat mot dina åsikter eller vad? jag hängde inte med där faktiskt. det är helt upp till er vad ni vill skriva och inte, jag är inte emot varken dig eller din mamma men vi delar inte åsikt vad det gäller detta. sånt där kan man skriva i ett privat mail, inte så alla kan läsa. (min åsikt igen) men jag har aldrig sagt att jag känner henne bättre eller ngt sånt, jag säger bara att det är upp till henne vad hon vill göra. är det ett misstag så är det ngt hon får stå för sen, men nu vart hela den här grejen patetisk! fattar inte ens varför du skriver ett helt inlägg om mig då du inte bryr dig om vad jag tycker.. du tycker det jag skriver är onödigt, jag tycker att det ni skriver är onödigt. nu lämnar vi det!!

celine lebas

26 oktober 2010 18:40

tycker du ska ta reda på lite mer än du börjar att dra alla över en och samma jävla kam!!!! du säger att vi alla tycker om drama? vem fan har du fått den faktan ifrån?? sen när man var tretton eller vadå? jag har aldrig tjafsat med dig elelr gjort nått mot dig så jag undrar vad du bygger dina åsikter på? jag skriver öppet till sabina hur bäst jag vill då jag bara når henne på facebook. ja jag tycker det suger att det är slut mellan dom men det är sabinas förlust. tänker inte sitta och ta den här skiten med dig då jag inte tar dina ord på allvar, förutom det du sa om att vi tycker om drama. jag avskyr när folk drar mig och mi´na systrar över en kam. och tror att vi är likadana, vilket vi inte är alls.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av celine lebas - 27 december 2010 10:48

börjar att blogga på celine-lebas.blogspot.com ett tag nu.. ses där ...

Av celine lebas - 20 december 2010 14:54

Det går inte att beskriva hur tråkigt jag och elias har just nu.. Pippi går på repeat och vagnen är i bilen borta i kista med rille    Finns inge grejer hemma så att man kan baka, och jag saknar ingridienser till middagen så den kan jag inte hell...

Av celine lebas - 20 december 2010 08:55

Gomorgon gomorgon..   Idag vaknade vi vid åtta tiden och både jag och elias var snoriga och förkylda. wiiie.   tittar mobilen och då har rille skickat ett sms..    - Hej hjärtat, fan jag glömde barnvagnen i bilen, inte alls min meningen. ...

Av celine lebas - 19 december 2010 09:33

Gomorgon alla.   Söndag idag och jag och elias vaknade upp ungefär vid niosnåret och då har rille varit och handlat mysfrukost och håller på nere i tvättstugan som var bokad klockan sju!! Många guldstjärnor till rille      Idag ska vi ha en...

Av celine lebas - 17 december 2010 08:23

             

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards