Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av celine lebas - 1 oktober 2010 14:11

jaha.......

nu tänkte jag beklaga mig något stort så jag vet inte hur jag ska börja. och ni som har en bra dag och inte vill läsa massa skit och deppande kan gå ut från denna blogg fortast möjligt!


Jag undrar ibland hur den undermänniskan eller hur "gud" tänkte när han förde ihop mannen och kvinnan??????

eva och adam? i helvete heller. jag anser och tycker från och med denna äckliga dag att en man och kvinna inte passar som ett levnadspar!

DOM FATTAR FÖRFAN INTE OSS!!

jag ska inte dra alla över en kam men jag ska iaf dra "min" kille över den kammen.

tror att så fort man vill nått att det ska vara drama över det, tror att man bara vill bråka. att man aldrig gör något för att bara vara lite jävla snäll!

man köper blommor, nej det är fel celine!!!! AJ AJ

man städar och råkar att glömma att knyta soppåsarna rätt så dom inte tar plats i lådan! NEJ AJ AJ CELINE.

man vill spendera lite pengar på elias men nej, AJ AJ AJ AJ CELINE!!


JAG ÄR SÅ LESS PÅ ATT HELA TIDEN FÅ SKIT FÖR ALLT!"!!!!!!

så finns det en tjej där ute som finner mig intressant så snälla hör av dig för jag funderar stort på att bli lebb!

jag tar bra hand om barn och gillar att kolla på tv UTAN ATT BRÅKA UNDER REKLAM PAUSEN!

snälla hör av dig till mig, tjej på 21 väldigt gamla år..........................


jag har lust att riva teven eller slänga alla glas i golvet för jag är så arg så det går inte att skriva enns....

jag måste få skriva det nånstans och då får de blir här för jag hitta inte en enda jäkla penna i huset. (lär väl få skit för de sen, att ja kanske har ätit upp dom eller nått).......


usch blä fy satan vad jag hatar fredagar.



aja jag ska iaf ställa mig och göra pizza nu och hoppas på att den blir god, men det är ju jag som gör den så de lär den blir. hehe lite ego har man kvar  =) hehe ett måste

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards