Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av celine lebas - 4 oktober 2010 14:38

Idag är det ju kanelbullens dag =)


Så nu ska jag ta och baka lite kanelbullar.


haha måste bara berätta om den lilla incidenten på affären.


Jag - ursäkta kan jag fråga dig en sak?

personalkillen - Ja visst.

jag - Vet du om man ska ha söt eller salt jäst till kanelbullar?

personalkillen - Jag har bakat en gång i mitt liv och det var hemma hos mamma, men jag tror att det ska vara söt jäst.

jag - Okej, tack.. hörrru, när jag ändå har frågat dig. vart har ni pärlsocker?

Personalkillen - rakt framför dig =) (skrattar)

Jag - haha okej tack för hjälpen.

 (jag står och kollar på hyllan efter jag tagit pärlsocker)

personalkillen - letar du efter något mer?

Jag - öö jaaa, dom där som kanelbullarna ska ligga i också..

personalkillen - (brister ut i skratt) hahahahaha som dom ligger i. haha är du säker på att du inte ska köpa färdigbakade kanelbullar istället?

jag - hahaha nej lägg av, nu ska jag pröva mig på detta. =)


jag har skämt ut mig som vanligt, det är som rille säger, det är bara han som fattar vad jag menar med mina dumma frågor och meningar.

jag skriver ju också exakt som jag pratar så ni har nog nån gång hittat ett och annat o garvat åt. =P

men det gjorde hans dag iaf =)


lägger in bilder på mina lyckade kanelisar sen =)

Av celine lebas - 4 oktober 2010 09:43

Av celine lebas - 4 oktober 2010 09:39

Gomorgon bloggen.


Idag ska jag vara kortfattad då det är mkt på schemat.

Vi valde att hoppa över städdagen igår och då ska jag och elias ta hand om den idag.


så idag ska jag alltså ägna mig åt att städa.. =) kan vara avslappnande ibland, ibland inte. =P

---------------------------------------------------------------------


Ibland förstår jag mig inte på en viss person..

kan vara jätte glad i ena stunden sen i andra hur otrevlig som hellst och fnäser åt en.

försöker tänka om jag kan ha gjort eller sagt nått men kommer inte på ett skit.

så jag antar att det är sånt man får ta, eller så undviker man människan ett tag och hoppas på ändring. jag gillar inte sånt betende, såna behöver inte umgås med mig överhuvudtaget!!

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards