Alla inlägg under augusti 2010

Av celine lebas - 31 augusti 2010 13:46

Var i centrum idag lite och kollade runt i några butiker.

Den nya kollektionen på Gina är helt otrolig!!

jag älskar och har alltid gjort, den militära stilen, soldat aktigt =)

Hittade vrålsnygg jacka som var olivgrön med guldknappar som jag bara ska ha. den kanske inte är min den här veckan men nästa vecka!!!!!

hittade massa fina klänningar och toppar också.

Tack för att det finns såna underbara butiker med såna kollektioner.

                   LOVE IT!!!



     

Av celine lebas - 31 augusti 2010 13:41

Promenad låten number one!

Av celine lebas - 31 augusti 2010 10:02

Bloggar jag läser varje dag, och som jag inte kan vara utan..

en skäms jag för men jag bara måste läsa den.


Sabinalebas.blogspot.com sabina

Nadines blogg. - får inte lämna ut adressen.

kenzas.se kenza

kissies.se KISSIE =) HAHA

gossips.se bra sida att läsa skvaller om storbloggarna

saralager.blogg.se sara

lenamarielle.bloggplatsen.se marielle

Av celine lebas - 31 augusti 2010 10:01

jag tänker på Nadine när jag hör denna, det var hon som fick mig att älska den här låten.

Testa att dammsuga till den här eller moppa golvet, haha det går så fint och lent. ; )

Av celine lebas - 31 augusti 2010 09:56

Hej och gomorgon bloggen.


Jag har inte skrivit på evigheter och helt ärligt så har jag ingen ursäkt till varför jag inte gjort det.. =P

Har haft semester och inte hängt vid datorn så mkt..

Men många har frågat mig varför jag inte bloggar längre och jag trodde inte att det var så många som läste och tyckte att det jag har att säga är intressant :P hehe göttans.


Jag vet ju att nadine och sabina hänger här inne men inte så många andra. hehe


Jag ska börja blogga mer och slänga in lite smått och gott men just nu ska jag ta en varm dusch med Lillfisen sen läsa posten seeeeeen efter det slänger jag in ett inlägg. =)


Ps, Vill inte ha några frågor om min träning just nu för den hade jag inte tid med under semestern uppe i östersund, så den vill jag inte prata om just nu men jag startade den igår lite smått igen =)

Men ni behöver inte vara oroliga, jag är inte uppsvälld som förut.


Elias hälsar.

Av celine lebas - 31 augusti 2010 09:49

Av celine lebas - 13 augusti 2010 09:57

Fick en fråga från sara om min så kallad "diet" tidigare.


-hur ser din diet ut som du kör på? :)


Jag vet inte om man kan kalla det diet men jag säger att det är en diet jag kör på, vet inte vad man ska kalla det annars..

Men innan jag började min träning den 26 juli, så åt jag godis varje dag, drack cola varje dag, massa mackor och ja i stort sett allt som är sött och gott.

Det började gå utför när jag var gravid, innan så hade jag koll på min kropp och vad jag stoppade i mig, men jag slutade bry mig i det när jag var gravid med elias.

jag kunde sitta och proppa i mig en hel kladdkaka på en morgon till frukost????!!!??

men jag var tvungen att köpa större storlekar och inget passade längre. jag mådde skit dåligt av att gått upp så mkt. det plågade mig varje dag. fick höra också av folk att jag gått upp osv...


Så jag SLUTADE MED DEN SKITEN.

så det jag gör idag är..

- Jag äter inget med socker i. godis, bullar, dricka, glass, bröd, allt sånt är uteslutet.

Jag äter verum fil till frukost och frukt till lunch, till middag äter jag en vanlig middag, kyckling, kött, potatis,grytor, fast jag äter en skaplig liten målltid än som jag gjorde förr. och ibland skippar jag potatisen till då potatis inte är så värst kalorisnål..

Sen så till allt det här dricker jag massa massa vatten!!!

det här är alltså vad jag stoppar i mig.


Sen på det här så behövs ju träning,

jag tränar tre dagar i veckan på gym,

springer 40 minuter i sträck,

cyklar en kvart

sen kör jag styrketräning i 20 minuter.

när jag inte är på gymmet så är jag ute och går med elias.

gör övningar hemma på kvällen.


...

nu kanske några läser och tänker, fan vad dålig det du kallar diet.

andra kanske läser och tänker, hmm det där låter nog som att det ska funka.


Men det här funkar för mig, gå från att stoppa i mig allt som finns, aldrig träna och bara sitta inne och inte röra på mig så mkt.

Till att ha koll på allt jag stoppar i mig, inte mer än 500 kalorier om dagen, gå en timme varje dag och träna så jag hela tiden ligger på minus intag än plus..


Jag kan säga att jag har hittils gått ner 6 kilo och tappat 16 centimeter runt midjan.

så ser det ut för mig och jag är glad att det funkar.


Min så kallad "diet" =)






Av celine lebas - 13 augusti 2010 09:47

Hej bloggen.


Idag är det fredag och den är verkligen efterlängtad.

Min fina vän Madeleine fyller 25 år idag, så grattis till henne =)

så det blir kalasfirande senare idag hemma hos födelsedagsbarnet.

Det gillar vi =)


Och idag så jobbar Rille sista dagen sen går han på semester två veckor!! Så jag och elias håller på packar för fullt nu, vi ska nämligen spendera våran semester uppe i Östersund (igen) =)

Mamma och alla syskon har dragit till Turkiet så det är bara pappa och Alexander hemma. så det blir skönt. Spendera lite tid med min älskade pappa som jag nämligen tycker är bäst i hela vida världen.


Hur blir det med träningen då nu när vi åker upp??

jag är 100 % säker på att jag klarar det här utan gymmet i två veckor.

Det blir att fortsätta med dieten som jag kör och på med skorna och ut och promenera i fina Östersund.

promenera en timme om dagen så fixar jag det här.

det skulle vara coolt om man kunde lägga upp sina känslor på bloggen så ni alla kunde se hur glad jag är över hur bra det går. kläder jag inte kunde ha sitter som handen i handsken numera och jag känner mig så gladare och orkar så mkt mer.

det är inte jobbigt längre att gå förbi lösgodiset på affärn längre. det är nästan så jag skrattar lite för mig själv när jag går förbi.

Jag tänker inte lura mig själv den här gången, kom igen, vill jag se bra ut så får jag fan offra något, och man lever bara en gång och godis och cola ska fan inte få förstöra min bild av hur jag vill se ut i det livet.


Ska fortsätta packa nu, skriver nog sen...






Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards