Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Fredag <3

Av celine lebas - 13 augusti 2010 09:47

Hej bloggen.


Idag är det fredag och den är verkligen efterlängtad.

Min fina vän Madeleine fyller 25 år idag, så grattis till henne =)

så det blir kalasfirande senare idag hemma hos födelsedagsbarnet.

Det gillar vi =)


Och idag så jobbar Rille sista dagen sen går han på semester två veckor!! Så jag och elias håller på packar för fullt nu, vi ska nämligen spendera våran semester uppe i Östersund (igen) =)

Mamma och alla syskon har dragit till Turkiet så det är bara pappa och Alexander hemma. så det blir skönt. Spendera lite tid med min älskade pappa som jag nämligen tycker är bäst i hela vida världen.


Hur blir det med träningen då nu när vi åker upp??

jag är 100 % säker på att jag klarar det här utan gymmet i två veckor.

Det blir att fortsätta med dieten som jag kör och på med skorna och ut och promenera i fina Östersund.

promenera en timme om dagen så fixar jag det här.

det skulle vara coolt om man kunde lägga upp sina känslor på bloggen så ni alla kunde se hur glad jag är över hur bra det går. kläder jag inte kunde ha sitter som handen i handsken numera och jag känner mig så gladare och orkar så mkt mer.

det är inte jobbigt längre att gå förbi lösgodiset på affärn längre. det är nästan så jag skrattar lite för mig själv när jag går förbi.

Jag tänker inte lura mig själv den här gången, kom igen, vill jag se bra ut så får jag fan offra något, och man lever bara en gång och godis och cola ska fan inte få förstöra min bild av hur jag vill se ut i det livet.


Ska fortsätta packa nu, skriver nog sen...






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av celine lebas - 27 december 2010 10:48

börjar att blogga på celine-lebas.blogspot.com ett tag nu.. ses där ...

Av celine lebas - 20 december 2010 14:54

Det går inte att beskriva hur tråkigt jag och elias har just nu.. Pippi går på repeat och vagnen är i bilen borta i kista med rille    Finns inge grejer hemma så att man kan baka, och jag saknar ingridienser till middagen så den kan jag inte hell...

Av celine lebas - 20 december 2010 08:55

Gomorgon gomorgon..   Idag vaknade vi vid åtta tiden och både jag och elias var snoriga och förkylda. wiiie.   tittar mobilen och då har rille skickat ett sms..    - Hej hjärtat, fan jag glömde barnvagnen i bilen, inte alls min meningen. ...

Av celine lebas - 19 december 2010 09:33

Gomorgon alla.   Söndag idag och jag och elias vaknade upp ungefär vid niosnåret och då har rille varit och handlat mysfrukost och håller på nere i tvättstugan som var bokad klockan sju!! Många guldstjärnor till rille      Idag ska vi ha en...

Av celine lebas - 17 december 2010 08:23

             

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards