Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av celine lebas - 11 augusti 2010 09:35

Hej och gomorgon bloggen..


Har inte blivit mkt skrivande här inne nu då jag har haft fullt upp med familjen och det har varit mkt på sistonde..

Övar Elias att somna själv nu och inte genom att använda mig som napp..

Övar han också att ta flaska istället för amning..

 Men nu till den stora frågan.. hur går det med min träning???


DET GÅR PERFEKT, I MINSTA LILLA DETALJ. =)

så trött på godis och cola om ni bara visste. det har förstört så mkt hos mig nu så jag har fått nog. det är så jäkla skönt att få träna och komma hem och ta en varm och skön dusch.

midjan den bara minskar och minskar och idag ska jag väga mig när jag ska gå med elias till barnmorskan. väger mig alltid på deras våg, den är bäst :P


Vill också slänga in en hejja hejja till Marielle som också har börjat med sin träning nu och hon råka också vara less på alla människor som säger det dom själv tycker är bäst för sig själv.

- Jaaa du är skitsnygg, du behöver inte minska ett gram gumman..

JAG SÄGER - PUUH!! skitsnack, så trött på att folk inte vågar säga sanning, om man frågar och säger att man vill ha ett ärligt svar, varför får man inte det då?? är det så svårt att bara vara ärlig och stå med ryggen rak och säga vad man tycker??

både jag och marielle vet att vi har gått upp massa onödig vikt sen graviditeten och det är inte OK!!

Såå hejja hejja till dig Marielle. =) du klarar det här Galant.


Ska till barnmorskan nu med lillplutten.


Hej svejs så länge.


Av celine lebas - 11 augusti 2010 09:32

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards