Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Söndagsmorgon

Av celine lebas - 19 december 2010 09:33

Gomorgon alla.


Söndag idag och jag och elias vaknade upp ungefär vid niosnåret och då har rille varit och handlat mysfrukost och håller på nere i tvättstugan som var bokad klockan sju!!

Många guldstjärnor till rille   


Idag ska vi ha en slappdag, eller vi ska göra en del saker men sen blir det att vara hemma och kolla på allas elias nya filmer som han fått.

Nu ahr jag och rille varit på en hel del affärer (typ alla i haninge) och köpt alla pippis filmer.


Vi ska gå och hälsa på rilles farmor idag sen ska vi gå handla lite sen ska jag göra en riktig go söndagsmiddag =)


nu blir det pippi.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av celine lebas - 27 december 2010 10:48

börjar att blogga på celine-lebas.blogspot.com ett tag nu.. ses där ...

Av celine lebas - 20 december 2010 14:54

Det går inte att beskriva hur tråkigt jag och elias har just nu.. Pippi går på repeat och vagnen är i bilen borta i kista med rille    Finns inge grejer hemma så att man kan baka, och jag saknar ingridienser till middagen så den kan jag inte hell...

Av celine lebas - 20 december 2010 08:55

Gomorgon gomorgon..   Idag vaknade vi vid åtta tiden och både jag och elias var snoriga och förkylda. wiiie.   tittar mobilen och då har rille skickat ett sms..    - Hej hjärtat, fan jag glömde barnvagnen i bilen, inte alls min meningen. ...

Av celine lebas - 17 december 2010 08:23

             

Av celine lebas - 17 december 2010 08:19

Gomorgon alla.   Idag ställde jag klockan på  7 : 15 och det gillade inte elias. Jag gick upp och gjorde frukost och tände alla lampor sen gick jag och gjorde liv i sovrummet så lillkillen skulle vakna. så söt när han sträcker sig och blir en l...

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards