Alla inlägg den 17 december 2010

Av celine lebas - 17 december 2010 08:23

             

Av celine lebas - 17 december 2010 08:19

Gomorgon alla.


Idag ställde jag klockan på  7 : 15 och det gillade inte elias.

Jag gick upp och gjorde frukost och tände alla lampor sen gick jag och gjorde liv i sovrummet så lillkillen skulle vakna. så söt när han sträcker sig och blir en liten groda i kroppen. =)

jag har varit inne och läst på internet om något som heter "sova hela natten kuren" sen visa det sig att min kära vän madde hade boken, så den låna jag med mig hem.

tänkte börja igårkväll redan men jag känner mig inte redo. ska börja nästa onsdag då rille är ledig.

men vi håller forfarande på att få elias att sova i spjälsäng och idag blir det åttonde dagen.. och han grinar forfarande i cirka två timmar.

Så marielle om du läser detta! snälla skriv till mig eller ring och säg hur jag ska göra.

jag tänker på dig när jag ligger där inne och försöker få han att sova.


nu ska jag och elias ta en varm dusch sen invänta posten och se om dom har något till mig idag??   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards