Alla inlägg den 6 december 2010

Av celine lebas - 6 december 2010 13:12

Så jädrans sööt..


Av celine lebas - 6 december 2010 12:08

Det är måndag och det har laddats med massa ny energi och en jädrans bra humör.

Kan berätta att jag har haft en jätte mysig helg med min lilla familj.

På fredagen så stack rille iväg på julmiddag med jobbet och jag och elias åt prinskorv och potatis med massa ketchup till middag och så fort rille gick så öppnade vi chipspåsen och gjorde en dipp och satt oss i soffan och svullade.

Elias vet mkt väl vem det är som är matarn här hemma, inte är det pappa iaf. =)


Sen så somna elias väldigt tidigt, så jag satt här uppe (nog första gången på ett år) som jag satt själv i soffan och kollade på tv.... kändes bra.

Lördagen stack vi till optikern i brandbergen, jaaaa vad ska jag säga, jag blev nästan gråtfärdig av hur dåligt jag ser. han som gjorde undersökningen på  mig ville visa hur dåligt jag har gått runt och sett så han satt på mig ett par glasögon med den styrka som jag behöver,

Han bad mig titta ut från rummet och kolla på rille och elias.

..................................................
................................

Jag fann inga ord, jag blev chockad, hur allt såg ut, hur dåligt jag ser!!!

Men tur att jag har en sån fin pojkvän som pushade mig att skaffa glasögon och fixa det snabbt,

Så dom kommer nog till veckan,

Och körkortet ska jag börja med nu i januari =) Känns skita bra!

Söndag då, då ville jag och elias vara snälla så vi lät rille få en fet sovmorgon, vi tog på oss kläderna och gick ut i snöstormen och handlade frukost,

sen så hade vi en stor städdag och rensning igen, typiskt att både jag och rille ska vara pedantiska.

avslutade helgen med besök från viktor som åt här, det bjöds på potatisgratäng med marinerad fläskfile i chili mix.


                                   . . .


Idag så ska jag fixa det sista till elias kalas på söndag, men han fyller år på torsdagen,


veckan ser ut följande


  Måndag - träna

  tisdag - Baka till elias kalas, köpa julklänning

  Onsdag - Träna, handla allt till helgen.

  Torsdag - Elias fyller år!!!

   Fredag - Träna, Jag ska jobba kväll..

  Lördag - Julmiddag med rilles släkt. baka tårtor.

  Söndag - elias ska ha kalas exakt hela dagen!


slänger in bästa låten just nu..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards