Alla inlägg den 1 december 2010

Av celine lebas - 1 december 2010 09:30

Gomorgon..


idag blir det att stanna inne tror jag då det är svinigt kallt ute.  

Jag som hade tänkt ta på mig hela vinterstället på både mig och elias och ta pulkan och gå ut och åka lite..

men nej, det blir nog att baka istället, ska testa på att göra chockladkola idag.. =)

ja just de, jag har ju glömt att berätta att jag var hos optikern förra helgen och skulle göra synundersökning för körkortet, det gick inte bra alls..

Jag fick allt förutom godkänt på långa vägar sa hon och vart jag förvånad? NEJ!!

jag visste att jag har fått sämre syn och kan knappt se texten på teven numera.

Så på lördag så har rille övertalat mig att jag ska skaffa glasögon. Börja med att ha dom när jag kör men det kommer säkert att sluta med att jag har dom hela tiden.

I januari ska jag skriva in mig till körkortet och har lagt ett mål för mig själv att ha körkortet till sommaren.   

Då ska jag och Elias åka på många roliga turer. är så less på tåg och buss här i stockholm.. ett stort mege suck där............


Nu ska jag ta och hälla upp en stor skål med yougurt åt mig o limpan,


Puss&kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards