Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av celine lebas - 25 oktober 2010 15:25

hallå på er alla.

 

jag skrev ju i morgoninlägget att jag och elias skulle bada sen åka ner till stan och göra lite ärenden..

men vi somnade på soffan i tre hela timmar och det var så sjukt mysigt.

vakna med att elias låg mellan brösten och var helt nersvettig.

 

nu är ag uppe hos min mor och kollar läget och ska snart ut för första gången idag.

 

och när det gäller den där boken  har jag allt under kontroll.. =P

 

saknar dig rillepille..


Av celine lebas - 25 oktober 2010 09:24

Fan vad irriterad jag blir när folk ska kommentera på andras meningar, kommentera om saker dom har ingen fakta om. ingen aning vad allt handlar om och hur det starta,

 

om jag säger så här,

du är singel, klart du vill att hon ska vara singel också, då kan ni festa ihop och det blir ju mkt roligare om inte henns kille är i vägen.

 

Jag råka stå henne MKT närmare och vet hela sanningen och även om hon just för tillfället vill vara singel så vet jag att hon kommer att ångra sig i slutändan då det där med att vara singel , kommer att dö ut i sanden, och när min mor vill skriva till henne och pusha henne att göra det rätta ska inte du lägga dig i och skriva att hon ska skita i alla. fan LÄGG AV!!! åk ner sextio mil som vi och gör det istället då, säg det till henne. nu när hon är singel kanske fler håller vad dom lovar, vilket ni inte gjort förut. tycker nästan att alla ni har drivit me na och ljugit henne rakt i fejjan!

 

Du kan bli arg nu, eller kanske skratta där bakom skärmen, men jag skriver vad jag känner och tycker och det du skrev var patetiskt.

behöver inte heller kommentera för jag kommer inte att läsa eller ta åt mig av din kritik. skiter rent ut sagt, vad du har att säga.

Av celine lebas - 25 oktober 2010 09:20

Gomorgon bloggen.

 

har inte bloggat sen i onsdags, men som jag skrev i onsdags så åkte vi upp till östersund i torsdags och här uppe så har vi hela helgen taptetserat hela pappas lägenhet.

har inte så mkt tid heller till att sitta vid datorn här hemma. det är full rulle på elias här också så datorn blir det sista man prioiterar.

 

Men vi har det bra här uppe, kollar ut för fönstret nu och snön faller sakta men säkert.   

ska åka på stan idag med limpan och fixa lite grejer, ska köpa den där boken idag, måste plugga ikväll.

 

Ja och rille for hem till stockholm igår, så tråkigt att säga hejdå, även om jag träffar han om en vecka eller så, så är det lika jobbigt alla gånger.

 

ska gå ta ett bad med elias nu.

 

Ha det bra alla!

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards