Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av celine lebas - 16 oktober 2010 20:03




                 Jag saknar dig Sabina 



 

Av celine lebas - 16 oktober 2010 19:54

Det är lördagkväll och rille sover och elias med.....

Hur mer tråkigt får det bli?

Både jag och Rille har jobbat idag så rilles mamma var barnvakt åt elias. och efter jobbet käkade vi sen däcka dom.. jo visst,

"Hej celine heter jag, 21 år gammal och jag är redo att skriva på mina pensionspapper och beställa gravsten."


Ja inte nog med det,

Min syster hade avskedsmiddag här igår..

Hon har flyttat till upplands väsby, (LÅNGT ÅT HELVETE) ifrån mig och det suger *#¤%#%*


Men men hoppas att hon får roligt där. Lär ju ha det mkt roligare än lördag kväll än mig iaf..



Jag vet inte vad det är idag, men det här är en sån dag som jag bara vill ska gå fort så det kan komma en ny dag med nya tag!

hatar att sakna något ibland som jag vet är så långt borta.

Tex en syskonkväll, eller varför inte en tjejkväll?...


Dröm på Celinè, dröm på....


Snarkandet från rille som ligger på soffan är rätt sövande, som att lyssna på en avslappningskiva med havsljud på och massa äckelmåsar..

Undrar om man ska spela in när han snarkar och ha det som en terapiskiva sen?



Duschen är nog välkommande för mig.



Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards