Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av celine lebas - 20 oktober 2010 08:19

Gomorgon allesammans.


Blev en väldigt tidig morgon för mig och limpan idag. Nämligen halvsju och det sög!

Rille sov på soffan inatt med, så kul att man knappt delar säng längre.

Men lillkillen vinner alla bråk och han ville väl ha mamma för sig själv i sängen,  


Ska packa mera idag, ska bara tvätta allt först. för imorn bär det av till Östersund.  


Rille ska först på morgonen till en läkare och kolla upp nått, haha det var nått knä eller nått öra som han skulle kolla upp..

Sen ska vi gå förbi elias dagis och kolla lite, sen efter det så åker vi bil upp till Vinterlandet.


Ja just det ja, jag och madde var på skolan igår,  hehe ett informationsmöte. as skön lärare ju, Försökte skämta hela tiden men ingen skratta. Olle om du läser detta, jag skrattade inombords.

Ganska lätt verkar allt, man får uppgifter som man ska göra, och allt ska göras innan december och allt slutar med ett muntligt prov, eller skriftligt.

Så det här ska man ju fixa. lär ju plugga mkt nu när jag är uppe hos far och mor. Många som kan underhålla elias medans jag läser om religion och blir klokare.


så nu ska jag söka efter en bok jag måste köpa.


SÖKA SVAR - RELIGIONKUNSKAP.


 

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards