Alla inlägg under juli 2010

Av celine lebas - 5 juli 2010 17:44

Hej vida världen.


hann inte och blogga nå mycket i helgen då vi var på vift mest hela tiden, hann knappt städa och göra allt som vi sa att vi skulle ta itu med.

blev en massa solande och mys med elias på stranden ist <3 <3 <3



Måste bara få sagt att jag hatar verkligen då man blir missförstådd.

ibland när jag gör saker eller säger så blir det för vissa ur en annan synvinkel och det gör mig så ledsen att det jag egentligen vill få ut och visa bara blir till skit i slutändan. =(

men nog om det. spelar ändå ingen roll om hur man försöker att göra, man är ju bara en i mängden?!


till nånting bra =)

Elias blir bara äldre och äldre min lilla fis och det är inte klok hur fort tiden går.

Han springer runt i sin gåstol och han kryper och han kan nu hålla flaskan själv.

Inte klokt hur stor min lilla pojke har blivit.

Det var inte längesen han bara låg där på en filt och tittade på en med sina små ögon och det enda han kunde göra då var dregla, hehe *Skojja*


Jag älskar att vara mamma till Elias. <3

 

Av celine lebas - 2 juli 2010 22:04

Blir så jävla ledsen på folk ibland.. =/ man är så jävla snäll och försöker att vara godtrogen men tacka fan så får man bara piss tillbaka..

Aldrig mer säger jag bara. man sätter bara sig själv i skiten.


usch. jag mår så dåligt över det =(

Av celine lebas - 1 juli 2010 09:12

Go morgon bloggen.

Idag är man pigg då man har en liten kille här hemma som ville upp och leka klockan fem imorse, men det var jag inte redo för så jag testade att ligga kvar och blunda och tillslut så gav han upp och somnade om till sju iaf =)

idag mår vi båda bättre så vi ska ta oss en fika i gropen senare och sen bär det av till centrum och handla lite och sen till kulturhuset för lite ärenden.


igår så var det en lugn dag,Sabina och viktor kom förbi en snabbis och åt en glass och snackade lite. Mysigt mysigt.


nä nu ska jag gå pussa på elias, hörs så länge...


puss&kram

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards