Alla inlägg under juli 2010

Av celine lebas - 21 juli 2010 16:32

I helgen var vi på naturhistoriska musset och på skansen med systrarna mina.

Jag har varit där en gång förut när jag var liten tös, men shit vad roligt det är att gå runt där och se allt på musset. Saker man trodde och hört stämde inte alls med det som fanns där, så ett tips är att pallra er dit och ta en rundvandring där inne.

Såg en stor jävla jädda också som har gjort så jag inte tänker bada nå mer iaf. (om det inte är en pool med andra ord) ; )


Lite bilder från helgen iaf =)

Av celine lebas - 21 juli 2010 16:20

Onsdag och storstädning och det är faktiskt skönt att få dra av hemma och städa rent i varje lilla hörn, diska, tvätta, ja och så vidare..

Vi hittade ingen mattpiska (ne, vi har ingen piska hemma) så rille tog en bandyklubba och slog av all skit på mattorna. Bra där. =)


Har inte skrivit så mycket nu på sistoende då Richard har semester och vi har varit uppe i Östersund och hälsat på min familj och bara tagit det lungt.

Varför jag ens bloggar är för att det är skönt att få skriva av sig helt enkelt. det känns som att bloggen lyssnar mer ibland än andra. den svarar inte emot och den finns alltid där..

------------------

Vi köpte en ny bil nu i söndags, =) En volvo v 70 en mörkgrön.

Kändes    bra ska jag säga er. =) =)


Övrigt i livet : Elias min lilla älskling, han växer och växer och han pratar på så man får ingen syl i vädret varken jag eller rille. Men så är det väl att vara tre, hehe =)


Jag älskar tanken på att jag får vakna upp med Richard och Elias varje morgon, få pussa på dom och se dom leva om här hemma.

Jag kommer knappt ihåg hur det var innan jag hade träffat Richard och hur livet var utan Elias.

Dagen vi fick elias var den bästa dagen någonsin. <3

Han får mig alltid att skratta, han får mig att må så bra på insidan, mamma älskar dig lillgrabben!

Av celine lebas - 15 juli 2010 21:02

Syskonen är nere här i Stockholm och vi har idag vart på ett trevligt besök på Naturhistoriska musset, mycket trevligt och man var nog själv lika uppspelt som små flickorna. =)


Sen när vi kom hem så drog vi på oss badkläderna och drog ner till rudan och badade på stranden..


Elias somna i min famn så det blev inget bad för min del men rille alisia och leyla dom dök för fulla slantar.

Av celine lebas - 12 juli 2010 09:25

Vi har semester och det är Lovely!!

var ute och fikade igår i badhusparken med mamma och pappa, mormor och några av bröderna. jätte mysigt att sitta så där och bara döprata och fika gott. =)


Elias kryper för fullt och han verkligen älskar när mormors katter lunkar förbi han, aldrig sett han skratta så mkt förut.. =)


skriver senare, elias kräver uppmärksamhet.


puss&kram


  

Av celine lebas - 5 juli 2010 20:12

Min underbara lilla älskling har fått sin första tand =) =) =) =)

 Ne det måste vi fira med lite havregröt, Elias =)


               

Av celine lebas - 5 juli 2010 19:57

Förut så fanns det inte en enda fläck som jag var missnöjd med, varken på kroppen, ansiktet eller personligheten. jag älskade allt!! 

Jag kunde vilken tid på dygnet som hellst ringa och få prata ur mig eller bara ha en vän att umgås med förut. Hade inte många men dom få jag hade var guldvärda. <3

  mina två systrar som står mig närmast, iaf gjorde.  Jag älskar dom alla var och en mega mycket <3 (på bilden = (tror det var sista gången jag var med flickorna innan elias kom)        Helt underbara tider när jag bodde med biiina.   Jag och min syster Nadine, vi hade bra tider förut. lite för lika i personlighet kanske.?


Jag älskar kort och det är så himla roligt att sitta och glo på gamla kort från dom äldre dagarna.. Man visste inte hur bra man hade det då men idag så är det skrattretande hur lite man hade att tänka på gentemot idag. Goooda och underbara tider.

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards