Alla inlägg den 23 juli 2010

Av celine lebas - 23 juli 2010 20:34

Hur många av er alla kollar tillbaka i tiden och ler av lycka i kropp och själ åt det ni har idag framför er?


Jag är en av dom som lever med livet i händerna just nu.

Jag trodde inte när jag satt i nians skolbänk och drömde mig bort att jag skulle ha det så här bra som jag har det idag.

Jag undrade alltid..

- Vad kommer jag att göra om fem år?

- vem kommer jag att vara med? är han snäll? underbar? snygg??

- vad jobbar jag med?

- kommer jag att vara lycklig????


Jag undrar hur ofta man säger till dom som gör en glad, hur tacksam man är och hur mycket man älskar dom tillbaka. hur stor plats dom har i ens liv?!


Jag är väldigt glad för det jag har idag,

Har en väldigt fin pojkvän som står trogen vid min sida och älskar mig för den jag är.

Jag har en helt underbar liten son som jag varje dag får se växa och göra sitt första allt.

Vi tre bor i en toppen lägenhet i huvudstaden (trodde aldrig det på miljoner år), vi har renoverat och hållt på i  snart ett år, för att få det just som vi vill..

Vi har en bil som tar oss dit vi vill.

Underbara vänner som får oss att skratta och må bra.

Richards familj och min familj som finns där. <3 all hjälp och råd man får om livet och små grejer som man inte kan..


det har vart lite uppförsbackar för mig och richard i början, men allt vi strävade efter var att få vara tillsammans, under samma tak och få må bra med varandra.

Vi fick Elias och det är det bästa som hänt mig.

Elias den lilla killen, han gör min dag. han får mig att skratta åt ingenting, han finns där  med mig jämt, Att veta att vi ska lära han allt från grunden, vi ska ge han trygghet och kärlek. det gör mig lycklig, den sortens kärlek är allt jag önskade mig,


jag har inte en stor kaxig båt, eller en hel kappsäck full med pengar, men det var inte det som jag ville heller, inte den sortens lycka.

Jag vill bara säga rakt ut att jag är glad. jag är LYCKLIG!! =)


Vad gör er alla lyckliga? Blir ni också glada av ett barns leende eller en kram från er partner eller blir ni glada av er älsklingslåt på radion?? kanske en miljon kronor på posten??


Jag vet hur jag skulle ranka dom iaf =)

      







Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards