Alla inlägg den 5 juli 2010

Av celine lebas - 5 juli 2010 20:12

Min underbara lilla älskling har fått sin första tand =) =) =) =)

 Ne det måste vi fira med lite havregröt, Elias =)


               

Av celine lebas - 5 juli 2010 19:57

Förut så fanns det inte en enda fläck som jag var missnöjd med, varken på kroppen, ansiktet eller personligheten. jag älskade allt!! 

Jag kunde vilken tid på dygnet som hellst ringa och få prata ur mig eller bara ha en vän att umgås med förut. Hade inte många men dom få jag hade var guldvärda. <3

  mina två systrar som står mig närmast, iaf gjorde.  Jag älskar dom alla var och en mega mycket <3 (på bilden = (tror det var sista gången jag var med flickorna innan elias kom)        Helt underbara tider när jag bodde med biiina.   Jag och min syster Nadine, vi hade bra tider förut. lite för lika i personlighet kanske.?


Jag älskar kort och det är så himla roligt att sitta och glo på gamla kort från dom äldre dagarna.. Man visste inte hur bra man hade det då men idag så är det skrattretande hur lite man hade att tänka på gentemot idag. Goooda och underbara tider.

Av celine lebas - 5 juli 2010 17:44

Hej vida världen.


hann inte och blogga nå mycket i helgen då vi var på vift mest hela tiden, hann knappt städa och göra allt som vi sa att vi skulle ta itu med.

blev en massa solande och mys med elias på stranden ist <3 <3 <3



Måste bara få sagt att jag hatar verkligen då man blir missförstådd.

ibland när jag gör saker eller säger så blir det för vissa ur en annan synvinkel och det gör mig så ledsen att det jag egentligen vill få ut och visa bara blir till skit i slutändan. =(

men nog om det. spelar ändå ingen roll om hur man försöker att göra, man är ju bara en i mängden?!


till nånting bra =)

Elias blir bara äldre och äldre min lilla fis och det är inte klok hur fort tiden går.

Han springer runt i sin gåstol och han kryper och han kan nu hålla flaskan själv.

Inte klokt hur stor min lilla pojke har blivit.

Det var inte längesen han bara låg där på en filt och tittade på en med sina små ögon och det enda han kunde göra då var dregla, hehe *Skojja*


Jag älskar att vara mamma till Elias. <3

 

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards