Alla inlägg den 26 juli 2010

Av celine lebas - 26 juli 2010 21:05

Hej bloggen..

 

Ja då var dag 1 avklarad i mitt schema.  [¤]

Jag tog mig till gymmet som bara ligger ungefär tio minuter bort från där vi bor och jag skrev på ett år på att få träna där. sprang en timme och brände 580 kalorier.

känns jävligt bra.  =)

ska pussa på pojkarna nu och sen natta elias och hoppas man får lite kram och puss tid över till Mr Rille här hemma =) hoppas hoppas för han har en ny deoderant på sig och den luktar massa gott =) hehe knäpp jag e va?

Puss kram och godnatt.

 

Av celine lebas - 26 juli 2010 15:29

Okej bloggen, det har bara gått några timmar ibörjan på min träning och undvikande av all o nyttigheter och jag måste få skriva om hur frustrerad jag är just nu!! Var på affärn med Elias förut och fyfan vad jag stod och dreglade vid all gotta.

Så svårt att inte plocka lite för en tioa och när man väl är igång köpa en cola också och dricka på hemvägen..

Nej tack, det blev inget sånt idag. jag köpte två banander, en hel korg nektariner och äpplen.


jag tog försts utgången som fanns och gick inte inne i centrumet på väg hem den här gången, som jag brukar göra annars, hade jag tagit den vägen hade jag gått förbi två caffeèr, taco bar, en korvkiosk, pressbyrån med sina jäkla korvar.

Så nu blev det blommor och bilar att glo på istället.


men men, första veckan kommer det bli mycket gnäll men sen såå =)


ska natta en arg bebis nu..


see ya

Av celine lebas - 26 juli 2010 12:21

                                      Träningsschema.


* Måndag - gymma (löpband) 2 timmar.

* Tisdag  - ut och gå med barnvagnen 1 timme. (vilodag)

* Onsdag  - Simma 1 timme, gå 1 timme.

* Torsdag  - ut och gå 1 timme (vilodag)

* Fredag  - gymma (löpband) 2 timmar.

* Lördag  - V I L O D A G

* Söndag  - Simma med Sabina 2 timmar. (basta mmm)


                              dagens mål

   frukost - youghurt och knäckemacka.

      lunch : fil

   middag : hemmagjord soppa.

   kvällsfika: frukttallrik





  <---- Mitt mål



Av celine lebas - 26 juli 2010 12:10

Hej bloggen och gomorgon världen.


Idag är en viktig dag för mig, idag är nämligen den dagen som jag börjar min träning och min beslutsamhet att sluta med all skit som jag stoppat i mig senaste året. (skyller på graviditeten mest)

Jag vägde 53 kilo och älskade min kropp när jag träffade Richard.

Jag avgudade verkligen varenda centimer av min kropp och älskade att leta efter kläder som satt som handen i handsken, på min kropp.

Jag hade världens bästa självförtroende och det var väl det som fick mig att få Richard på fall.

Jag blev med barn och jag gick inte upp så mycket, gick väll upp 11 kilo och det var inte så mycket som syntes på mig.

men jag åt och åt som en jäkel under graviditeten, jobbade på ett hotell dom två sista månaderna och då fick man ta hur mkt dricka man ville och dom hade värsta luncherna som man åt.

så man kan säga att jag fastnade i att dricka cola varenda dag och godis i tonvis och massa god mat, då jag är hemma varje dag nu med Elias så vill jag ställa mig och laga roliga maträtter och jag vill ju också att rille ska ha de gott.


MEN! nu har jag fått nog av att jag bara går och beklagar mig för alla hur jag ser ut och varje morgon mår jag verkligen skit dåligt av hur jag ser ut idag och jag vill undvika alla speglar i världen, vill inte ens ut och dansa med sabina mera då jag inte gillar hur jag ser ut.

men det är slut på det! jag ska fan börja träna och det är idag!!!!!!!!!

jag ska sluta med all skit också, bröd, godis, dricka, chips, jaa alla onyttigheter, jag kommer att lägga ut mitt träningschema här och före och efter bilder så alla kan se förändringen med mig =)

jag ska fan göra det här nu, jag vill vara den jag var förut och bara stråla nu när jag börjar jobba snart, om inte för min egen skull, så för rilles.


Har vägt mig idag och jag väger 65 kilo exakt.

jag skäms inte att säga det men det är inte vikten som är kruxet hos mig. det är fettet på kroppen, dom där låren, den där jävla magen, armarna.........


Så hejja på mig nu och nu jävlar ska ni få se..


Nu ska jag ta och packa ner Elias o barnvagnen och ut och gå.. ja du hörde mig sabina, UT OCH GÅ.......


Hörs.

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards