Alla inlägg den 25 juli 2010

Av celine lebas - 25 juli 2010 19:22

Hej bloggen..

 

Nu har jag kommit på en skitbra ide och jag är så jävla glad att jag ska ta itu med det nu..

 

Jag kan inte berätta allt nu om iden men jag kan säga att ni får följa det med bilder och inlägg om det varje dag.

Inga missar och det ska jag se till verkligen =)

 

Hoppas det här kommer att funka nu.

 

Ska fortsätta umgås med Sabina sällskapet.

 

Puss&Kram allihopa

 

                

 

 



Av celine lebas - 25 juli 2010 14:00

Hej bloggen och världen.


Slapp dag idag, Men det är ju söndag och vem av dagarna om inte söndag ska vara en slapp söndag?..

Richard är och hjälper Hans kusin Timmy och hans familj, Sara och elliot med deras nya radhus som dom införskaffat. måttligt avundsjuk på dom. =)

Men om ett eller två år så ska vi också börja titta på radhus eller hus =) Och i norrland dessutom.

just nu så får det duga med en tvåa och elias i våran säng, hehe =)

 Jag är hemma med Elias just nu och har lite att göra faktiskt, införskaffa mer levande växter till hemmet, så Schnyggt   

Jag hatar när det är disk och massa glas överallt så det ska jag försöka hinna med, tvätta och hänga skiten, handlade skit snygga bäddset igår på Hemtex som jag måste slänga i tvättmaskin så jag kan få börja använda dom.

Ska senare idag med åka till Sabina och Viktor och hälsa på, vi är även bjudna på middag hos dom. viktor gör en så hellsikkes god sås så..... Kyss mig där bak hade jag lust att skriva då jag fått det ordspråket på hjärnan så nu blev det de. (Sorry mamma för språket hehe)


Nej nu ska jag ta och göra lite lunch till mig och Elias.

massa pussar och kramar från mig och Lillskrutten <3


Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards