Alla inlägg den 23 september 2010

Av celine lebas - 23 september 2010 13:35

Min syster ska åka upp till Ösund om två helger tror jag det var..

och jag har hört nu att hon ska festa gärnet med andra syrran nadine och säkert brorsan kim också..

jag funderar starkt på att låta rille ta elias den helgen (då jag gjort det för honom miljoner helger) och åka upp med sabina och festa.

jag längtar efter att få festa och få höra högmusik och dansa.

innan jag blev mamma och hemma fru så var det nog min hobby, dansa och dansa..


saknar systrarna också mega mycket <3

Av celine lebas - 23 september 2010 13:33

Av celine lebas - 23 september 2010 13:28

hej bloggen, det var några dagar sen det skrevs här inne..

nätterna är inte omtyckta här hemma och jag överväger att ens gå lägga mig ikväll, och istället vara uppe och kolla på tv med elias.

rille har flyttat ut på soffan då elias tror att våran säng är ett lekfort.

han skriker nonstop och han vänder sig och vill inte ligga still..

samtidigt som jag vill slänga in han i förrådet och checka in på hotell så tycker jag synd om lillkillen. han har tänder som trycker sig fram ur hans lilla tandkött och han har säkert växvärk med..

rille har ett mkt sämre tålamod och temprament än mig så han har nu sovit på soffan och han säger att han sover så gott där.

så här hemma så sover vi inte längre och DET ÄR SUPEROLIGT !!!   


ska ta och hänga en tvätt nu och se om det är okej för elias. (an brukar ta ner alla kläder man hängt och slänga dom i hörnen här hemma..)


tack för det lillfisen.


Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards