Alla inlägg den 17 september 2010

Av celine lebas - 17 september 2010 09:52

den här låten måste jag bara lägga upp.

när jag hitta den här låten så var jag i nionde månaden och jätttte tjock.

jag fick alltid lust att göra mig fin när jag hörde den här låten och stod och letade efter kläder jag kunde ta på mig.

så idag när jag lyssnar på den så väcks massa minnen och jag kommer ihåg hur jag kände så fort jag hörde den här låten.

Riktigt bra. elias diggar den med =)

Av celine lebas - 17 september 2010 09:44

Hej hopp fina fredag =)

jag vet inte vad det är men jag bara älskar fredag big time.

Jag vaknade imorse med världens träningsvärk från gårdagens träningspass. sprang som en dåre på rullbandet och inte nog med det. när jag kom hem efter jag vet inte hur länge på gymmet. så spelade rille musik och jag började hoppa här hemma, gjorde massa övningar som man sett lite här och där..

jag har fått nå träningsmåsten och det känns rätt okej =)

elias stod bara ochskratta åt mig när jag hoppade och viftade med benen i vädret.

jag ska nog träna idag med tänkte jag, köra ett riktigt hård pass så jag inte känner så skuld till kvällen..  


rille slutar tidigt varje fredag så han är väl hemma vid två tiden idag =)

jag och elias ska gå handla och fixa middagen idag och jag har än inte klurat ut vad jag ska laga idag.. vid det här laget bruka jag ha klurat ut allt det. (roligt liv va ; ) )

sen ska vi köpa myspys till ikväll, hyra en film hoppas vi på också.

sen imorn så ska rille ut med viktor och micke och fiska på nå ställe. då ska jag och lillplutten hängaflänga med sabina.


sen på söndag så jobbar jag på hotellet. det gillas!


ja just de jaa, sa jag att mitt betyg forfarande inte kommit. hehe visste nästan det..  

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards