Alla inlägg den 15 september 2010

Av celine lebas - 15 september 2010 10:08

det här pumpas ut ur elias högtalare på dagarna.


Av celine lebas - 15 september 2010 10:04

Elias favvor låt just nu =)


Av celine lebas - 15 september 2010 09:41

Godmorgon bloggen..


Idag är en sån dag då jag har absolut ingen aning vad jag ska göra..

Maten har jag redan tänkt ut, längtar bara tills jag får ställa mig och göra den..

Har duschat och klätt på oss båda men sitter bara och tänker på vad tusan man ska göra en sån här regnig dag...


Kan berätta att jag var och tränade igår, ska gå idag igen =)

att väga mig är inte det viktiga för mig.. jag vill hellre se resultat i midjan och ruma & lår.

vilket jag gör =) det känns så roligt allt nu när jag börjar att känna igen mig själv i kroppen igen =)

vad och badade i helgen med familjen och det var helt okej. första gången jag hade bikini på mig på kanske ett år.

Men för er som vill veta så har jag hållt på med min träning nu i snart två månader. och vägde 65 kg när jag började hela skiten, väger väl 59 - 60 nu, sist jag vägde mig var de 60 på vågen.. så det känns super.

får på mig alla dom jeansen jag hade innan graviditeten =) =) =) =)=)


Nu ska jag ta och skaka en shake till mig, fy satan vad dom är äckliga.

tropic , jo tjena, rättare sagt gammal saft med tjock massa i.......


Puss&kram

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards