Alla inlägg den 16 september 2010

Av celine lebas - 16 september 2010 13:40

Då är man inne efter dagens andra promenad med lillploppen.

gick och fönstershoppade lite på vägen hemmåt.

guuud vad fina skor det har kommit in i butikerna och inte för att prata om alla jackor. jag är helt vilsen, vet inte vilka skor jag ska köpa och vilken jacka, men vill jag ha ärliga råd och bra tips så ska man gå med Sabina Lebas och shoppa. det ska jag också göra. hon är rätt så bra på att shoppa. bra stil har den puppan också =)


igår var sabina och viktor här och käkade lite glass och kikade idol =)

ytterst trevligt, viktor hade klätt upp sig också bara för våran skull.


ne nu ska jag hänga en tvätt och ta bort elias från blommjorden.

Av celine lebas - 16 september 2010 11:27

låten jag lyssnar på när jag springer på bandet på at the gym.


visst blir man sugen på att röra på sig när man lyssnar..

Av celine lebas - 16 september 2010 11:21

Godmorgon eller god förmiddag bloggen.


Vaknade vid halvåtta snåret imorse och sen så somna elias och jag om i soffan en kvart efter bara,sen när han vakna så var han på super gosigt humör, han ville pussas och gosas massa. vi tog på oss kläderna och gick ut en sväng och trallade..


När jag komer hem så förväntade jag mig post från min gamla skola som jag ringde om för två veckor sen... men ikke!!! ingen post alls..

så nu sitter jag och kokar över att allt ska vara så jäkla svårt för vissa att göra en enda sak. vilket är deras jobb dessutom..

jag behövde mitt betyg för att imornbitti har jag en inbokad tid med en studievägledare som ska kolla hur allt ser ut för att sen kunna söka till tandsköterskeutbildningen i norrtälje.

men jag får väl ringa henne nu och be henne boka om tiden igen.


men jag ska inte låta det där förstöra min dag, den är alldeles för dyrbar för det, jag menar vaddå?? - jag har ju elias plutten som blir glad av att bara kolla sig själv i spegeln och tycker det är skit kul. så jag ska nog gå göra samma sak.


skriver later då jag är på bättre humör..


Tantjäkel*

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards