Alla inlägg den 29 november 2010

Av celine lebas - 29 november 2010 15:33

Batteridriven gunga för bebisar.

har tre olika nivåer som den gungar på.


Vet ni någon som vill köpa en gunga för sin bebis eller vill ni själv köpa?


500 kronor

 

Av celine lebas - 29 november 2010 15:18

Pices <3


Mitt lilla charmtroll fyller ett år om mindre än två veckor.

Mammas lilla älskling. Tiden går så fort och du har hunnit att gå från ynka 51 cm till 76 cm och du är inte längre den där lilla bebisen på 3600 g utan du är en grabb på hela 10 kg nu =)

Massa hår på ditt lilla huvud, massa blåmärken från alla lister och väggar du går in i, tänder som sticker fram från den där lilla munnen med dom där pussgoa läpparna som mamma älskar.

Du ligger inte heller längre bara där på filten och skriker, du springer omkring här hemma och lever rövare.

Du är med oss varje fredagkväll och smuttar på lite jucie och en godisbit. Du är min lilla älskling och mamma älskar verkligen dig Elias plutten.

Jag ska ställa till med en fint kalas till dig gubben, massa balonger och många tårtor då du har en stor släkt.


                   

Av celine lebas - 29 november 2010 14:54

Min lilla Elias är sjuk.. =(

Han har åkt på allt och samma gång känns det som.

Magsjuka, feber, hosta, snuva... ja you name it!

Vaknade imorse av att han var jättevarm och pep som en liten mus.

när jag lyfte upp honom så var han så seg och kokhet i hela kroppen.

Han har aldrig varit sjuk förut så jag fick lite småt panik imorse.

Laddade upp med alvedon och massa vatten till honom..

Vi kom nyss hem från en promenad som sjukrådgivningen föreslog.

Nu sover han och hoppas att alvedonen han fick har börjat värka?..


annars så förutom att elias är megasjuk och man är maktlös, så är det bra.

Julpyntade igår och tände ljus i hela lägenheten. myspys =)

Handlade jätte fina julgardiner idag på hemtex så dom ska hängas upp nu inom kort.

Jag funderar på att skita i traditionen (att pynta julgranen närmare julafton) och göra det nu direkt! rille måste bara hämta julgranen.

älskar alla slags julpynt. hänger en snögubbe på skidor och en lång tomtemössa på sig, på ytterdörren, hehe hoppas inte grannen snor den bara.


Nu ska jag gå och hänga en tvätt och börja med knäcken.


Puss hej!

Presentation


CelinoLebabo!!

I den här bloggen skriver jag om mig själv, och min lilla familj. Skriver mycket om Elias plutten.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur bra är den här bloggen??
 Den bästa
 jag läser den varje dag
 Sådär
 jag hatar den
 jag älskar den
 jag brukar titta på den ibland
 jag bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards